Politika kvality
Politika kvality je vytvořena vedením společnosti za účelem stanovení základních pravidel orientovaných na spokojenost zákazníků, spokojenost našich zaměstnanců, dodavatelů a na dodržování stanoveného systému managementu kvality. Plnění Politiky kvality je jedním ze strategických cílů společnosti a její prosazování je závazné pro všechny zaměstnance. Společnost usiluje o získání přední pozice zejména v poskytování projekčně inženýrských služeb, realizačních činností a servisní podpory v oblasti sítí elektronických komunikací. Základní pravidla politiky kvality:
Orientace na zákazníka
- na spokojenosti našich zákazníků zakládáme prosperitu naší společnosti, proto každý náš zaměstnanec své pracovní činnosti vykonává s ohledem na skutečnost, že spokojený zákazník je ten, který se vrací
- trvale zajišťovat a zlepšovat kvalitu projektů a služeb, efektivně řešit potřeby zákazníků s důrazem na prevenci neshod s cílem neustále zlepšovat systém managementu kvality
- vhodnou komunikací a osobními schůzkami navázat přátelské styky se zákazníky, za účelem neustálého zjišťování jejich potřeb a přání
- při obdržení případné reklamace či stížnosti, každý musí postupovat bezodkladně, ale co nejobezřetněji s vědomím, že špatně zvolený přístup může vést ke ztrátě důvěry zákazníků v nás
Orientace na spokojenost našich zaměstnanců
- vedení společnosti vytváří takové pracovní podmínky, aby každý spolupracovník našel uspokojení ve své práci pro společnost
- každý zaměstnanec si musí uvědomit, že přes veškerou snahu vedení může při své práci být spokojený pouze tehdy, přispívá-li k úspěchům společnosti svým kvalitním výkonem, trvalou kázní a aktivitou
Orientace na dodržování stanoveného systému managementu kvality
- jakékoliv nápady, rady a informace zavést formou preventivního opatření do systému managementu kvality, za účelem neustálého zlepšování a zdokonalování prováděných činností
- pracovat co nejhospodárněji, nejkvalitněji a nejefektivněji, za účelem snižování nákladů
- dodržovat výše uvedená základní pravidla, včetně stanovených postupů