Účel
Tato
Politika kvality je vytvořena vedením společnosti za účelem stanovení
základních pravidel orientovaných na spokojenost zákazníků, spokojenost
našich zaměstnanců, dodavatelů a na dodržování stanoveného systému
managementu kvality.
Naše vize
Vedení
stavební společnosti ProtelPro, spol. s r.o.
přijalo tuto politiku kvality. Plnění Politiky kvality je jedním ze
strategických cílů společnosti a její prosazování je závazné pro všechny
zaměstnance. Společnost usiluje o získání přední pozice zejména v poskytování
projekčně inženýrských služeb, realizačních činností a servisní podpory v
oblasti sítí elektronických komunikací.
Základní pravidla
Orientace
na zákazníka
- na spokojenosti našich
zákazníků zakládáme prosperitu naší společnosti, proto každý náš
zaměstnanec své pracovní činnosti vykonává s ohledem na skutečnost, že
spokojený zákazník je ten, který se vrací
- trvale zajišťovat a zlepšovat
kvalitu projektů a služeb, efektivně řešit potřeby zákazníků s důrazem
na prevenci neshod s cílem neustále zlepšovat systém managementu kvality
- vhodnou komunikací a osobními
schůzkami navázat přátelské styky se zákazníky, za účelem neustálého zjišťování
jejich potřeb a přání
- při obdržení případné
reklamace či stížnosti, každý musí postupovat bezodkladně, ale co
nejobezřetněji s vědomím, že špatně zvolený přístup může vést ke ztrátě
důvěry zákazníků v nás
Orientace
na spokojenost našich zaměstnanců
- vedení společnosti vytváří
takové pracovní podmínky, aby každý spolupracovník našel uspokojení ve
své práci pro společnost
- každý zaměstnanec si musí
uvědomit, že přes veškerou snahu vedení může při své práci být spokojený
pouze tehdy, přispívá-li k úspěchům společnosti svým kvalitním výkonem,
trvalou kázní a aktivitou
Orientace
na dodržování stanoveného systému managementu kvality
- jakékoliv nápady, rady a
informace zavést formou preventivního opatření do systému managementu
kvality, za účelem neustálého zlepšování a zdokonalování prováděných
činností
- pracovat co nejhospodárněji,
nejkvalitněji a nejefektivněji, za účelem snižování nákladů
- dodržovat výše uvedená
základní pravidla, včetně stanovených postupů
|